Carrefour România a obţinut afaceri de 2,3 mld. euro în 2020, plus 3,6%. „Faptul că românii din străinătate nu au venit acasă de sărbători a afectat vânzările“. Carrefour a deschis anul trecut, un an marcat de pandemie, 24 de magazine, de două ori mai puţine ca în 2019

Autor: Cristina Roşca 19.02.2021

♦ Mai mult, francezii au închis mai multe unităţi decât au deschis în 2020 ♦ Online-ul a cântărit greu în businessul grupului, Carrefour având local atât un magazin virtual propriu, cât şi platforma Bringo.

Grupul francez Carre­four, unul dintre cei mai importanţi jucători din comerţul local după cifra de afaceri, şi-a majorat businessul din România anul trecut cu 3,6%, până la 2,3 mld. euro. Creşterea ia în calcul şi dezvoltarea, respectiv deschiderile de magazine. Like for like, mai exact la o reţea comparabilă, fără a se lua în calcul expansiunea, avansul a fost de 2,1%.

Carrefour a deschis anul trecut, an marcat de pandemie, 24 de magazine, de două ori mai puţine ca în 2019. Mai mult, francezii au închis mai multe unităţi decât au deschis în 2020, în total circa 30 de spaţii de vânzare, conform calculelor ZF.