Producătorul de apă minerală Aur’a vrea ca până în 2022 exportul să ajungă să contribuie cu 55-65% la business

Autor: Cristina Roşca 22.02.2021

„Modul în care va evolua pandemia este reperul principal care va influenţa multe dintre cele care se vor întâmpla în anii care vin. Dacă lucrurile vor intra într-o oarecare normalitate, ne aşteptăm să reuşim un reviriment în pieţele externe.“

Producătorul de apă minerală Aur’a mizează pe o creştere a exporturilor în momentul în care lumea va începe să revină la normal după pandemia de Covid-19, acest eveniment blocând o serie de negocieri şi discuţii care ar fi dus la o dezvoltare semnificativă a businessului pentru compania românească. Astfel, până în 2022 pieţele străine ar urma să contribuie cu până la 65% din business, aceasta fiind ţinta setată de companie încă de la lansarea pe piaţă. Pandemia a venit însă să dea peste cap planurile.

„Pieţele externe sunt foarte importante pentru simplul motiv că au un potenţial foarte mare în zona de lux, acolo unde se adresează Aur’a ca produs premium, dar şi pentru consumatori şi cumpărători care au o educaţie importantă despre cum să aleagă produse sănătoase pentru o viaţă sănătoasă“, spune Horaţiu Rada, preşedintele Aur’a Mineral Water.