Distribuitorul de echipamente electro-IT Top Experience a închis anul 2020 cu afaceri de 40 mil. lei, plus 92%. „Ne propunem o creştere de 15% în 2021“. Produsele vedetă ale anului 2020 au fost echipamentele şi soluţiile integrate de IT şi laptopurile, de la configuraţii ieftine până la cele mai performante
Top Experience, distribuitor de echipamente electrice şi electronice şi echipamente de IT periferice şi software, precum laptopuri, televizoare, telefoane mobile sau tablete, şi-a majorat cifra de afaceri cu peste 92% în 2020, an impactat de criza medicală, ajungând la afaceri de aproximativ 40 de milioane de lei, de la 20,7 mil. lei în 2019, iar pentru anul în curs, estimează o creştere de 15%.
„Ne propunem ca în 2021 să înregistrăm o creştere de 15%. Vrem să fie o creştere organică, în urma acţiunilor de optimizare şi eficientizare pe care le-am demarat în cadrul proceselor din companie, dar şi unor noi categorii de produse pe care le vom adăuga în portofolul Top Experience“, a spus într-un interviu pentru ZF Flavius Costache, CEO al companiei.