PayPoint: În 2021 ţintim dezvoltarea serviciilor de vânzare în retail, atât în magazine, cât şi online

Autor: Alexandra Cepăreanu 23.02.2021

PayPoint România, operator de plăţi în numerar şi încărcare electronică cu afaceri de aproximativ 377 de milioane de lei în anul financiar aprilie 2019 – martie 2020, are în plan pentru anul 2021 dezvoltarea serviciilor de vânzare în sectorul de retail – vizând atât partea de magazine fizice, cât şi partea de online -, consolidarea echipei şi dezvoltarea de noi servicii şi produse.

„Anul 2020 a fost o provocare pentru toate afacerile, plin de evenimente a căror amploare ne-a testat viteza de reacţie şi capacitatea de adaptare. Suntem optimişti pentru viitor, inclusiv în ceea ce priveşte oportunităţile legate de digi­talizare. În 2021 ne aşteptăm să facem progrese suplimentare în dezvoltarea serviciilor de vânzare în retail, consolidând echipa şi dezvoltând noi servicii şi produse“, a spus pentru ZF Lewis Alcraft, managing director în cadrul PayPoint România.