Mihai Brenda, Tazz by eMAG: Valoarea bunurilor tranzacţionate prin platformele de livrare a fost de 400 milioane de euro în 2020, de patru ori mai mare decât în anul anterior

Autor: Cristina Roşca 28.02.2021

♦ Platforma de livrări Tazz (fostul EuCeMananc) a intrat în 2019 sub umbrela grupului eMAG şi a început o dezvoltare accelerată ♦ Ea este prezentă în oraşele mari precum Bucureşti, Timişoara, Cluj, Braşov, Sibiu, Arad, Iaşi şi Constanţa ♦ Aplicaţia Tazz by eMAG cuprinde peste 2.000 de restaurante partenere, dar şi o serie de retaileri precum Mega Image, Decathlon, Cărtureşti, farmacii, pet shop-uri şi magazine de îngrijire personală şi înfrumuseţare.

Piaţa de livrări din România a cunoscut o dezvoltare acce­lerată în pandemie, când oamenii au ieşit mai puţin şi au comandat mai mult, fie că e vorba de mâncare gata pre­parată, de cărţi, ali­mente din super­marketuri sau produse de îngrijire personală ori a locuinţei. Astfel, în doar un an piaţa şi-a majorat valoarea de patru ori la 400 mil. euro, spune Mihai Brenda, chief commercial officer (CCO) în cadrul Tazz by eMAG. Aceasta este doar valoarea bunurilor tranzacţionate prin platformele de profil, la care se adaugă livrările făcute direct de retaileri şi jucătorii HoReCa, astfel că suma totală e mai mare.

„Estimăm că valoarea bunurilor tranzacţionate prin platformele de livrare în 2020 a fost în jurul a 400 de milioane de euro, de patru ori mai mare decât în 2019.“