Retailerul de accesorii fashion Meli Melo: Ne aşteptăm la vânzări cu 40% mai mari la târgul online de mărţişoare de anul acesta

Autor: Ioana Nita 24.02.2021

Retailerul de accesorii fashion Meli Melo estimează că ediţia de anul acesta a târgului online de mărţişoare va genera vânzări cu 40% mai mari faţă de 2020, în condiţiile în care mulţi români şi-au schimbat obiceiurile de consum în pandemie şi comandă mai mult online.

“Perioada Mărţişorului este deja o tradiţie pentru Meli Melo şi în fiecare an clienţii se bucură de varietatea de modele pe care le pregătim. Dat fiind feedback-ul pozitiv pe care îl primim la fiecare ediţie, ne aşteptăm ca ediţia online a anului 2021 să aducă o creştere de 40% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut”, a spus Stephane Dumas, fondatorul Meli Melo.

Oferta online de mărţişoare a retailerul de accesorii fashion cuprinde anul acesta peste 300 de modele de mărţişoare, broşe elegante şi mărţişoare în seturi de câte cinci şi zece piese.

Meli Melo şi-a schimbat anul trecut strategia de business, adaptându-se la noul context de piaţă în condiţiile în care comerţul offline a avut de suferit din cauza pandemiei. Retailerul a avut închise magazinele fizice timp de aproape trei luni în 2020, astfel că a început să aloce mai multe resurse către mediul online de vânzare.

”Câştigul nostru pentru 2020 a fost că am reuşit să păstrăm cea mai mare parte din echipă şi că Meli Melo a reuşit să se adapteze unui context economic dificil.  Pentru 2021, cel mai important proiect al nostru este dezvoltarea site-ului, unde vom creşte numărul produselor şi vom îmbunătăţi experienţa clienţilor cu site-ul, procesul de livrare şi de retur, ca într-un final să oferim o mai bună experienţă clienţilor noştri”, a precizat Stephane Dumas.