Importatorul de jucării Nichiduţă Trading, deţinut de Daniel Minciună, a avut vânzări de 43 mil. lei în 2020, plus 25%. „Momentan suntem la nivelul anului trecut, creşterea s-a stabilizat“

Autor: Georgiana Mihalache 01.03.2021

Nichiduţă Trading, o companie înfiinţată în 2012 în Constanţa de doi antreprenori români, specializată în comerţul cu produse pentru copii, a înregistrat o creştere substanţială în 2020, de până la 25-30% faţă de anul anterior. Toate categoriile de produse au con­tribuit la creştere, în contextul pandemiei care a ţinut consu­matorii în casă.

„Anul 2020 a fost unul normal până în martie, când a fost un boom, până la începutul lui iunie. S-a vândut cam tot ce se cumpăra din magazine, jucării, multe au fost de exterior, fiind şi pri­mă­vară. Cine a avut curte a fost mai noro­cos, cine nu, a luat puzzle-uri, jocuri de societate, cărţi. Noi am avut o creştere de 25-30% pe tot anul. A fost şi o problemă de stoc. Cine a avut stoc, a reuşit să vândă, pentru că în perioada aceea nu au avut soluţii, China fiind blocată şi achiziţiile oprite“, a spus pentru ZF Daniel Minciună, unul dintre acţionarii Nichiduţă Trading. Site-ul nichiduta.ro func­ţionează din 2009, iar gama de produse cuprinde jucării şi articole pentru copii şi bebeluşi, de la pătuţuri, cărucioare, biciclete, produse de igienă.