Afacerile importatorului cafelei Julius Meinl au scăzut cu 28% în 2020, la 8 mil. euro

Autor: Laurentiu Cotu 01.03.2021

„Pandemia de COVID-19 a influenţat semnificativ activitatea noastră“.

Julius Meinl România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa cafelei premium, a raportat pentru 2020 o cifră de afaceri de 8 mil. euro, în scădere cu 28% faţă de anul anterior, potrivit infor­ma­ţii­lor furnizate de companie. Mai mult, scăderea înregistrată de Julius Meinl România pe segmentul HoReCa în 2020 a fost de 41%, faţă de 2019. 

„În 2020, ca şi companie cu activitate preponderent în segmentul HoReCa, am fost puternic impactaţi de pandemia de COVID-19 şi de măsurile de lockdown impuse la nivelul întregii ţări. Încă din luna martie a anului trecut, ne-am reorientat resursele către canalul de retail, astfel încât să compensăm, chiar şi parţial, o parte din scăderea activităţii din segmentul HoReCa. Pentru 2021, ne bazăm pe o revenire treptată a segmentului HoReCa prin amplificarea turismului local, odată cu reorientarea turiştilor români către staţiunile de pe litoralul Mării Negre sau către zonele montane“, a declarat pentru ZF Transilvania Ştefania Bodea, director general al Julius Meinl România.