Tiberiu Dăneţiu, director marketing Auchan România: Peste 90% dintre produsele alimentare prezente în Auchan provin de la companii locale

Autor: Cristina Roşca 05.03.2021

♦ Producţia agricolă şi industria alimentară din România s-au dezvoltat, dar mai e loc de creştere.

Tiberiu Dăneţiu, director marketing al retailerul francez Auchan în România, prezent pe plan local de aproape 15 ani, afirmă că orientarea clienţilor către bunuri locale, către mărci autohtone şi către produse made in Ro nu este o modă sau un trend, ci mai degrabă un proces de lungă durată în care producţia agricolă şi industria alimentară s-au dezvoltat pentru a satisface o cerere existentă.

Cred că întrebarea de la care trebuie să pornim este dacă agricultura românească şi industria alimentară reuşesc să răspundă mai bine nevoilor românilor în prezent. Pentru că nu vorbim de o modă sau un fenomen produs în România, ci de o cerinţă din partea consumatorilor - pe cât de actuală, pe atât de veche - pentru produse româneşti, pe care le consideră mai bune, mai gustoase şi, în cazul produselor agricole, chiar mai naturale, mai sănătoase. În completarea acestor argumente, elementul românesc reprezintă un plus important de fami­liaritate, de garanţie şi mândrie că e făcut în ţara noastră, spun el.