Simona Decuseară, Epson România: Trecerea la munca de acasă a dus la o explozie a vânzărilor de imprimante pentru acasă. Per total, piaţa a crescut cu peste 36% în volum în 2020

Autor: Ioana Nita 05.03.2021

„Clienţii noştri au fost interesaţi preponderent de echipamente multifuncţionale, cu posibilităţi de conectare WiFi, uşor de instalat şi de folosit, cu rezervoare de cerneală care să le permită să tipărească mult, pentru nevoile lor şi ale copiilor, la costuri reduse.“

Piaţa locală de imprimante a înregistrat anul trecut o creştere de peste 36% în volum, avansul fiind susţinut de explozia cererii pentru modele destinate utilizării de acasă, ca urmare a trecerii de la munca de la birou la munca de acasă. În valoarea, creşterea a fost mai mică, de circa 13%, în condiţiile în care costul imprimantelor pentru acasă, pentru care cererea a fost cea mai mare, este mai redus decât în cazul modelelor destinate companiilor şi instituţiilor publice. Anumite segmente ale pieţei de imprimante au avut însă creşteri mai substanţiale.