Brandurile asiatice încep să aibă priză la public: coreenii de la Mumuso se extind cu un magazin în mallul Park Lake

Autor: Cristina Roşca 09.03.2021

♦ Magazinele deschise sub brandul Mumuso sunt similare celor operate de compania japonezo-chineză Miniso, având o ofertă de produse apropiată şi o politică de preţuri mici.

Brandul coreean Mumuso a ajuns la patru magazine în România după ce a deschis o nouă unitate în mallul bucureştean Park Lake. Compania mai are, conform site-ului propriu, magazine în Auchan Militari, DN1 Value Center şi Dâmboviţa Mall.

Un nume relativ nou pe piaţa locală de modă, Mumuso se extinde atât direct, cât şi în franciză, conform datelor de pe site-ul companiei.

Lansat pe piaţă în 2014, brandul coreean are peste 3.500 de magazine în 30 de ţări. Magazinele des­chise de marca Mumuso sunt similare celor operate de compania japonezo-chineză Miniso, având o ofertă de produse apro­piată şi o politică de preţuri mici. Mai exact, cele două mărci sunt active pe segmentul de discount, care are priză la publicul din România în ultimii ani. Este interesant de remarcat că acesta este al doilea brand asiatic de modă care atacă piaţa locală într-o perioadă relativ scurtă de timp. Mumuso a deschis prima unitate din România acum circa trei ani şi anunţa planuri ambiţioase de expansiune. Pe site-ul propriu figurează acum doar patru magazine, toate în Bucureşti.