Dinu Cismărescu, French Bakery: Anul 2021 va fi unul de supravieţuire, în care vom încerca să dezvoltăm online-ul şi parteneriatele cu marii retaileri

Autor: Cristina Roşca 11.03.2021

♦ Businessul French Bakery a pornit la drum în 2004, debutul fiind în producţie cu un atelier de panificaţie şi patiserie. Printre primii clienţi s-a numărat hotelul de cinci stele Athenee Palace Hilton din Bucureşti.

Reţeaua de cafenele-patiserii French Bakery mai numără astăzi şase unităţi, toate în Capitală, în pandemie fiind închis un local amplasat în apropierea unei clădiri de birouri. Aceste spaţii de retail propriu sunt alimentate zilnic de atelierul de producţie al companiei, care este responsabil şi pentru produsele ce ajung în reţeaua de magazine Mega Image sau în online.

„Sub brandul French Bakery există astăzi şase unităţi proprii, am închis o cafenea în zona Griviţa. Aceasta era amplasată în apropierea unui hotel şi a unei clădiri de birouri, iar în contextul actual acestea nu mai prezintă interes“, spune Dinu Cismărescu, antreprenorul care a fondat afacerea acum mai bine de un deceniu.