Cristina Miclea, Lactalis: Dacă acum 20-25 de ani consumatorii erau tentaţi de produse cu rezonanţă internaţională, în ultimul deceniu s-au întors către brandurile româneşti. Gigantul francez Lactalis este liderul pieţei locale de lactate, poziţie pe care şi-a consolidat-o prin achiziţii succesive ale unor companii locale, respectiv LaDorna, Albalact şi Covalact

Autor: Cristina Roşca 14.03.2021

Pandemia de COVID-19 a deschis şi mai mult apetitul românilor pentru produse „made in Romania“, din dorinţa de a ajuta eco­no­mia şi pro­du­cătorii locali. Această tendinţă, mai exact această orientare este însă mai veche, datând de circa un deceniu, şi are în spate nu doar o schimbare a comportamentului de consum, ci şi investiţiile făcute de companiile locale în promovare, în am­balaje, reţete şi nu numai, spune Cristina Miclea, director mar­ke­ting în cadrul diviziei de lac­tate Lactalis România.

„Dacă în urmă cu 20-25 de ani, consumatorii ro­mâni erau tentaţi mai mult de produse cu rezonanţă internaţională, pentru că tot ce venea din Occident era considerat mai bun, în ultimul deceniu consumatorii românii s-au întors mai mult către brandurile şi produsele româneşti.“