Vânzările Lego România au crescut cu peste 10% în 2020, depăşind 120 de milioane de lei, în urma cererii mari din lunile de pandemie

Autor: Georgiana Mihalache 12.03.2021

♦ În ultimii ani, Lego România a avut vânzări care au fluctuat, în special din 2016 până în 2019 ♦ În 2020, creşterea de două cifre a dus vânzările Lego la circa 120 mil. lei, conform estimărilor ZF.

Creşterea puternică a cererii de jucării în 2020, anul în care pandemia a ţinut oamenii în casă, s-a văzut în evoluţia ascendentă a vânzărilor companiilor din domeniu, iar în cazul brandului Lego businessul a avut la nivel global un plus de 13% faţă de 2019, potrivit raportului companiei.

Lego nu oferă date defalcate pe pie­ţele pe care activează, însă rapor­tând la o creştere în ritm cu media gru­pului, cifra de afaceri a Lego în Ro­mâ­nia s-a apropiat de 120 mil. lei, din esti­mările ZF. „Vânzările pe toate pieţele gru­pului au avansat double digit (peste 10% - n.red.), cu creşteri importante în spe­cial în China, America şi Europa de Vest. Plănuim să extindem reţeaua glo­bală de magazine“, spun repre­zen­tan­ţii Lego ca răspuns la solicitarea ZF.