Renaşterea unuia dintre cele mai puternice branduri româneşti. Retailerul Leonardo, răpus de criza financiară de acum un deceniu, e din nou pe piaţă cu acelaşi brand şi site şi are deja 50 de magazine

Autor: Cristina Roşca 18.03.2021

♦ Compania a fost lansată pe piaţă iniţial în 1994 de către familia Panea ♦ În perioada de boom Leonardo ajunsese la peste 200 de magazine în România şi în ţările vecine şi la afaceri de circa 130 de milioane de euro ♦ În 2013 retailerul a intrat în faliment şi brandul a fost preluat de altcineva ♦ Acum, firma care operează reţeaua de magazine Leonardo e din nou controlată de familia Panea.

Retailerul de încălţăminte Leonardo, unul dintre cele mai puternice branduri româneşti în urmă cu mai bine de un deceniu, este din nou prezent pe piaţă cu acelaşi brand şi cu acelaşi website.

„Leonardo este un brand 100% românesc, lansat pe piaţa de încălţăminte în anul 1994, în prezent cu un număr de 50 de magazine în toată ţara. Firma este în continuă extindere astfel încât în fiecare din oraşele importante ale României să fie cel puţin un magazin Leonardo“, spun reprezentanţii companiei pe site-ul propriu.