Claire Calmejane, chief innovation officer, Société Générale: Obiceiul clientului s-a schimbat. Circa 60% din cei 30 milioane de clienţi la nivel global sunt full digital

Autor: Mircea Nica 18.03.2021

♦ Annerie Vreugdenhil, chief innovation officer, ING Neo: În perioada pandemiei trendul digitalizării, care era deja acolo, s-a accelerat şi în 2020 am văzut o dublare a numărului clienţilor care folosesc aplicaţia mobilă.

Digitalizarea şi nivelul de adoptare a digitalului au ajuns la circa 60% din cei 30 milioane de clienţi la nivel global ai grupului francez Société Générale, ceea ce înseamnă că cel puţin o dată pe lună se conec­tea­ză şi sunt activi online, a spus Claire Calmejane, chief innovation of­ficer în cadrul Société Générale, într-o videoconferinţă de profil.

„Dacă mă uit la cifre, digita­lizarea şi adoptarea digitalului, circa 60% din cei 30 milioane de clienţi la nivel global, sunt full digital, ceea ce înseamnă că cel puţin o dată pe lună se conectează şi sunt activi online. În general, anul trecut am ajuns la vân­zări online de 51% în Rusia, de la mai pu­ţin de 5% în anul 2019. Am reuşit să aducem operaţiunile noastre în zo­na remote în mai puţin de două săptămâni de la declanşarea pan­de­miei de COVID-19, în ţările noastre, pre­cum Franţa, Africa, Rusia sau SUA. Aceasta a fost prima inovaţie ma­re, care este sustenabilă pentru că mai mult de un an toată lumea a lucrat de acasă şi am continuat ino­varea“, a spus Claire Calmejane.