Urmează HR Trends 2021, 31 martie. Ce facem cu angajaţii din prima linie, cei care nu au opţiunea de a munci remote?

Autor: Ramona Cornea 18.03.2021

♦ Printre speakerii din cadrul evenimentului vor fi Anca Bancu, HR director în cadrul Vodafone România, Alina Gamauf, HR director în cadrul Carrefour România, Mihai Găvan, HCM global sales director în cadrul companiei TotalSoft, Raluca Tătăruşanu, sales director în cadrul companiei Druid şi Ioana Cazacu, avocat în cadrul casei de avocatură Popovici Niţu şi Asociaţii.

Curierii, casierii din supermarketuri şi hiper­mar­keturi, angajaţii din energie, din serviciile de salubritate, cei din zona de front-office a sistemului bancar sunt categoriile care au rămas cu joburi full-time în perioada pan­demiei, care nu şi-au per­mis să lucreze „remote“ şi care alături de medici, asistenţi şi profesori sunt în linia întâi în lupta cu pandemia.

Ziarul Financiar orga­nizează cea de-a 15-a ediţie a evenimentului HR Trends, cu tema „Noua lume a muncii: angajatul hibrid“. Aceasta este a doua ediţie a evenimentului care se va desfăşura în format de video­conferinţă. HR Trends este locul în care managerii, directorii de resurse umane din marile companii locale, trainerii, consultanţii şi headhunterii se întâlnesc pentru a căuta soluţii pentru dilemele pe care le au în managementul  oamenilor.

Astfel, una dintre temele princi­pale de discuţie ale ediţiei din acest an a evenimentului va fi cea a angajaţilor care nu pot munci de acasă în această perioadă.

Ce facem cu angajaţii din prima linie, cei care nu au opţiunea de a munci remote este întrebarea la care vor răspunde speakeri precum Anca Bancu, HR director în cadrul Vodafone România, Alina Gamauf, HR director în cadrul Carrefour România, Mihai Găvan, HCM Global Sales Director în cadrul companiei TotalSoft, Raluca Tătăruşanu, Sales Director în cadrul companiei Druid sau Ioana Cazacu, avocat în cadrul casei de avocatură Popovici Nitu si Asociaţii.

Aşadar, ediţia din 2021 a eveni­men­tul HR Trends vine să simtă pulsul pie­ţei muncii de la directori de HR din ma­rile companii de pe piaţa locală şi să dezbată direcţia spre care se îndreaptă angajatorii.

Piaţa muncii trece prin o perioadă de transformare, după ce pandemia de COVID-19 a venit cu schimbări în modul de lucru al angajaţilor din toate companiile din lume, cu schimbări în aşteptările angajatorilor şi ale anga­jaţilor, iar industrii care înainte duceau lipsă de candidaţi se străduiesc acum să îi păstreze pe cei pe care îi mai au.

A 15-a ediţia a videoconferinţei HR Trends va fi structurată în patru paneluri de discuţie cu următoarele teme: Cum s-a încheiat primul an de pandemie pe piaţa muncii din România, care este profilul angajatului hibrid şi care va fi noua realitate a muncii, telemunca – „vedeta“ pieţei muncii în pandemie, care sunt plusurile şi minusurile muncii remote, ce facem cu angajaţii din prima linie, cei care nu au opţiunea remote, cei care lucrează în vânzări, retail, fabrici, farmacii, bănci şi cum au evoluat noile tehnologii folosite în „noul normal“ de pe piaţa muncii.

În cel de-al treilea panel al evenimentului, invitaţii vor vorbi despre: cum ne protejăm oamenii din prima linie, ce măsuri au luat companiile pentru a îi proteja pe aceşti angajaţi în pandemie şi cum vor continua anul acesta, cum au avansat salariile angajaţilor care au ţinut piept pandemiei şi cum a evoluat numărul angajaţilor din prima linie la 1 an de pandemie.