Puţine branduri şi-au găsit locul pe piaţa măştilor de protecţie, unde se vând mai degrabă produsele „no name“. Cum şi-au ales numele cei care au pariat totuşi pe această strategie?

Autor: Alina-Elena Vasiliu 18.03.2021

♦ Telefonul şi masca alcătuiesc kitul „must have“ pe care toată lumea l-a adoptat în ultimul an. Dacă despre brandul telefonului cu toţii putem să vorbim, ce se întâmplă cu cel al măştii? Unii producători au ales să vândă acest „accesoriu“ indispensabil sub un nume distinct, însă cei mai mulţi nu.

Dr.Albert, de exemplu, este brandul pe care l-a ales grupul Taparo atunci când a decis să acceseze nişa măştilor de protecţie. Marca este înregistrată la OSIM încă de la momentul lansării, în prima parte a anului 2020, iar măştile sunt produse prin compania Techtex, parte a grupului Taparo, o afacere de familie, un aspect important de menţionat pentru a înţelege originea brandului.

„Echipa de creaţie a fost inspirată să folosească Albert, după prenumele fiului acţionarului majoritar, Albert Mihai Filip. Dar această variantă a fost aleasă şi datorită semnificaţiei cuvântului «Albert», care provine dintr-un vechi nume germanic, un derivat al termenului «Adalbrecht», compus din «adal» (nobil) şi «beraht» (strălucire, faimos, nobil)“, spune Ioan Filip, preşe­dintele grupului Taparo.