Visa lansează o platformă pe care IMM-urile pot afla soluţiile de digitalizare pentru afacerile lor, cum să creeze un website, cum să vândă produsele sau serviciile online şi cum să îşi promoveze afacerea pe internet

Autor: Roxana Rosu 23.03.2021

Visa lansează în România o platformă pe care IMM-urile pot accesa informaţii despre soluţiile de digitalizare disponibile pentru afacerile lor şi oferte speciale, inclusiv cum să creeze un website, cum pot vinde online produsele sau serviciile şi cum să îşi promoveze afacerea pe internet.

Prin accesarea platformei pe www.visa.ro/marileafacerimici, deţinătorii de afaceri mici şi mijlocii au la dispoziţie informaţii practice pentru dezvoltarea afacerii în mediul online.

Platforma oferă şi informaţii despre avantajele plăţilor digitale pentru comercianţi şi contribuţia acestora la dezvoltarea afacerii în general, precum şi detalii despre soluţiile de acceptare a plăţilor cu cardul în magazine şi online.

“Impactul pandemiei asupra afacerilor mici şi mijlocii este semnificativ, în special în turism, servicii şi comertul cu amanuntul, dar unele companii au reuşit să se adapteze la schimbările rapide din piaţă cu ajutorul solutiilor digitale. Însă tranziţia la noile tehnologii nu este întotdeauna un proces usor. Iniţiativa de a lansa o platformă care vine în ajutorul IMM-urilor din România face parte din strategia Visa la nivel global de a sprijini afacerile mici să dobândească competenţe digitale, să adopte soluţii de marketing şi vânzări online şi să beneficieze de avantajele plăţilor electronice. Revenirea economiei locale este corelată puternic cu evoluţia afacerilor mici, de aceea ne propunem să cooperăm îndeaproape cu toţi partenerii noştri şi instituţiile competente pentru a susţine economia în această perioadă plină de provocări”, a declarat Elena Ungureanu, Country Manager Visa în România.