Daniel Gross, CEO al Penny România: Planul nostru pe termen lung priveşte investiţii de peste 2 miliarde de lei în următorii şase ani, ceea ce presupune o medie de 330 de milioane de lei pe an.

Autor: Cristina Roşca 01.04.2021

♦ Discounterul german are în România 280 de magazine cu preţuri mici şi vrea la finalul anului să spargă borna de 300 de unităţi ♦ Tot anul acesta Penny va continua remodelările magazinelor existente şi va inaugura cel de-al patrulea depozit din România ♦ Bugetul mediu de investiţii al retailerului în fiecare din următorii ani va fi de 330 mil. lei.

Retailerul de tip discount Penny, parte a grupului Rewe, a încheiat anul trecut pe plus în pofida pandemiei de COVID-19 care a afectat o lume întreagă. Compania este încreză­toa­re şi pentru 2021 în ceea ce priveşte evoluţia businessului, deşi acest an va fi mai dificil din punct de vedere economic. Pentru Penny însă, un avantaj îl va reprezenta formatul de discount pe care activează şi deci pariul pe preţuri mici.

„După un 2020 plin de provocări, care ne-a pus la încercare pe toţi, ne aşteptăm la un 2021 mai dificil din punct de vedere economic. Cred că efectele pandemiei se vor resimţi mai puternic anul acesta, însă ne bazăm pe competitivitatea magazinelor noastre la nivel de preţuri şi oferte“, spune Daniel Gross, CEO-ul Penny România.