Sorin Chiriac, fondator al brandului românesc de modă Sense: În pandemie am închis trei unităţi, acolo unde nu am reuşit să găsim flexibilitate din partea proprietarilor. Vrem să deschidem iar şi căutăm spaţii

Autor: Cristina Roşca 06.04.2021

♦ Reţeaua de magazine Sense numără 14 unităţi offline, majoritatea în spaţii stradale. ♦ Compania are şi un magazin online.

Piaţa de modă, evaluată la circa 5 mld. euro anual dacă sunt incluse vânzările de haine, pantofi şi echipamente spor­tive, a fost una din­tre cele mai afectate de pandemia de COVID-19 dat fiind că oamenii au stat în casă şi nu au mai investit în propria garderobă, nu la fel de mult ca înainte cel puţin.

„În modă, vânzările au fost mult mai mici anul trecut decât în 2019, şi da­că analizăm cifrele anuale, dar şi si­tu­a­ţia lună de lună. Nu am avut în 2020 luni în care să fi vândut mai mult ca în 2019. Excepţie face doar online-ul“, spune Sorin Chiriac, fon­dator al brandului românesc de modă Sense.