Producătorul de vin Cotnari şi-a menţinut vânzările la 143 mil. lei în 2020, dar pandemia a muşcat din profit. Cotnari şi-a redus şi numărul de salariaţi

Autor: Florentina Niţu 07.04.2021

O parte din lucrările de viticultură au fost mecanizate, pentru că nu a fost niciodată simplu să găsim oameni pentru recoltă.“

Cotnari, al treilea cel mai mare jucător de pe pia­ţa vinurilor, controlat de mai mulţi antre­pre­nori locali, a înregistrat în 2020 o cifră de afaceri de aproape 143 mil. lei, apropiată de cea din 2019, însă profitul net a scăzut cu 20%, până la 3,5 mil. lei, po­tri­vit Confidas.ro, plat­for­­mă de ana­liză financia­ră a companiilor.

Reprezentanţii produ­că­to­rului de vin din zona Mo­ldo­vei spuneau în luna de­cembrie a anu­lui trecut că cererea pentru vin a variat anul tre­cut. Ei au reuşit să menţină vo­lumul şi valoarea vân­ză­rilor la nivelul anului 2019, dar au fost nevoiţi să in­ves­tească în rebrandingul gamei Cotnari şi în deschi­derea unui magazin online.