Şefii grupului eMAG explică de ce retailerul nu şi-a atins obiectivele în Polonia: A fost o piaţă mai dificilă decât credeam, raportat la know-how-ul şi bugetul nostru. Avem în continuare birouri în Polonia şi ştim ce se întâmplă acolo

Autor: Alexandra Cepăreanu 07.04.2021

„La un moment dat credem că şi din punct de vedere competenţe şi din punct de vedere cifre vom depăşi cifrele companiilor poloneze.“

Extinderea pe piaţa din Polonia nu a fost cel mai bun pariu făcut de retailerul online eMAG, spune preşedintele executiv al companiei Iulian Stanciu, însă acesta consideră că şi experienţele de acest gen pot ajuta la dezvoltarea unei întreprinderi.

„Era o piaţă mult mai matură decât ne aşteptam şi ar fi fost nevoie de investiţii mult mai mari decât eram noi dispuşi să oferim la acel moment. În plus, făcusem investiţii în mai multe segmente, iar unele creşteau foarte frumos, ca în basme, şi altele nu creşteau deloc sau rămâneau în urmă. Având în vedere aceste evoluţii, la un moment dat, am păstrat doar ce a funcţionat şi am tăiat ce nu a mers. Am încercat o dată, de două ori, de trei ori şi asta a fost, e în firea evoluţiei noastre să mai şi greşim. Am rămas cu lecţiile învăţate, cu cicatricile, dar am mers mai departe“, a explicat Iulian Stanciu, preşedintele executiv al eMAG, în cadrul unei emisiuni speciale ZF Live.