Studiu Huawei: Valoarea medie a dispozitivelor deţinute de un manager sau antreprenor este de 2.200 euro

Autor: Alexandra Cepăreanu 08.04.2021

Aproximativ 8 din 10 antreprenori şi manageri din România îşi folosesc propriile telefoane mobile în interes profesional, pe lista celor mai populare dispozitive folosite de aceştia numărându-se şi laptopurile sau tabletele, arată rezultatele unui studiu realizat de gingatul chinez Huawei împreună cu compania de cercetare de piaţă Wisemetry Research.

Studiul a fost realizat pe un eşantion de circa 200 de angajaţi care ocupă poziţii de conducere, cu vârste cuprinse între 25 şi 50 de ani, fiind reprezentativ la nivel urban.

Astfel, circa 69% dintre cei intervievaţi au spus că cel mai utilizat dispozitiv este laptopul personal, 54% au spus că preferă desktopurile clasice, iar 26% folosesc tabletele.

În plus, valoarea medie a tuturor dispozitivelor deţinute de un manager sau antreprenor se ridică la aproximativ 2.200 de euro, în timp ce 24% dintre respondenţi deţin dispozitive a căror valoare este mai mare de 3.000 de euro.

„În contextul unui an 2020 atipic, românii au continuat să cumpere dispozitive care să îi ajute în activităţile profesionale sau de studiu, să îi aducă mai aproape de cei dragi sau să le faciliteze activităţile de divertisment. Astfel, laptop-urile Huawei şi-au făcut loc printre preferinţelor consumatorilor, alături de telefoane şi tablete”, a spus Wang Wei, Country Manager în cadrul Huawei Consumer Business Group România.

De asemenea, managerii şi antreprenorii consideră că sunt raţionali şi cumpătaţi atunci când se hotărăsc să achiziţioneze astfel de laptop-uri, tablete sau smartphone-uri, iar deciziile de cumpărare le sunt influenţate cel mai adesea de recenzii despre dispozitivele respective.

Potrivit studiului, 21% dintre antreprenorii şi managerii români spun că sunt preocupaţi de monitorizarea activităţii fizice şi a stării de sănătate prin intermediul ceasurilor inteligente sau brăţărilor de fitness, iar aproximativ 39% dintre aceştia aleg să folosească wearables (tehnologie portabilă – n.red.) marca Huawei.