Hotelul Cişmigiu a avut în anul 2020 un grad mediu de ocupare de 17,5%. „Circa 85% din oaspeţii hotelului erau din afara ţării, restricţiile de călătorie ne-au afectat poate mai mult decât media pieţei”

Autor: Miruna Diaconu 08.04.2021

♦ Hotelul din Capitală a fost nevoit să disponibilizeze circa 20% din personal, având în vedere faptul că au fost nevoiţi să restrângă capacitatea de cazare.

Hotelul Cişmigiu din Bu­cureşti a fost semnificativ afectat de pandemie, astfel că a înregistrat un grad mediu de ocupare mai mic cu peste 80% faţă de anul 2019. În 2020, hotelul din centrul Capitalei a avut un grad mediu de ocupare de circa 17,5%, conform datelor reprezentanţilor hotelului.

„Industria a căzut cu aproximativ 80% în 2020, la noi a fost la fel. În 2020, am scăzut cu peste 80% faţă de gradul mediu de ocupare din 2019, ajungând la 17,5% grad de ocupare. Circa 85% din oaspeţii hotelului erau din afara ţării, restricţiile de călătorie ne-au afectat poate mai mult decât media pieţei. De fapt, în toate oraşele mari şi mai ales în Capitală, reorientarea către alţi clienţi şi turişti a devenit obliga­torie“, spune pentru ZF Georgeta Grecu, directorul hotelului Cişmigiu.