Valoarea brandurilor companiei Transavia a fost estimată la 81 mil. euro în 2021, plus 10%
Transavia, cel mai mare producător de carne de pui de pe plan local, controlat de familia Popa, cu o producţie de 90.000 de tone de carne de pui/an şi 40 de milioane de pui de o zi, are o valoare cumulată a portofoliului de 81 de milioane de euro, potrivit Brand Finance Romania, care a întocmit un raport privind cele mai valoroase şi puternice branduri româneşti. Faţă de ediţia precedentă, din 2020, compania a crescut cu 8 milioane euro.
„Este o confirmare a importanţei investiţiilor noastre în imagine şi alinierea activităţii noastre zilnice la cele mai înalte exigenţe internaţionale, chiar şi în vremurile de incertitudine pe care le traversăm“, a spus Ioan Popa, preşedinte şi fondator al Transavia, unul dintre cele mai solide businessuri de familie autohtone, cu afaceri de 165 de milioane de euro în 2019 şi peste 2.400 de angajaţi.