BCR a înregistrat peste 2,4 milioane de programări pentru operaţiuni în sucursale, în ultimele şase luni, media fiind de circa 20.000 de programări pe zi

Autor: Roxana Rosu 13.04.2021

Banca Comercială Română (BCR) a înregistrat peste 2,4 milioane de programări făcute de clienţi pentru operaţiuni în sucursale, în cele şase luni de implementare a programului, media fiind de circa 20.000 de programări pe zi.

Programările făcute în perioada octombrie 2020 – martie 2021 au fost efectuate atât prin telefon, cât şi online. Acestea reprezintă doar 20% din tranzacţiile zilnice, restul clienţilor optând pentru serviciile digitale sau de self-banking.

„Pentru noi, accesul exclusiv în unităţile BCR pe bază de programare a fost o măsură care a ţinut în primul rând de siguranţa şi sănătatea colegilor şi clienţilor. La 6 luni de la implementarea iniţiativei în toată reţeaua BCR, rezultatele obţinute ne dau încredere că alegerea noastră, poate mai dificil de înteles din perspectiva unui serviciu bancar, a fost una corectă. Nu doar pentru că am evitat formarea cozilor în faţa unităţilor bancare, dar şi pentru că ne-a oferit posibilitatea să petrecem timp de calitate cu clienţii noştri, într-un mediu sigur, în care să vorbim despre planurile şi obiectivele lor de viaţă”, a declarat Dana Dima, Vicepreşedinte Executiv Retail şi Private Banking.