Unilever şi-a făcut bilanţul prezenţei în România: investiţii de 120 mil. euro şi două achiziţii, vânzări cumulate de peste 1 mld. euro
Grupul deţine operaţiuni de import şi distribuţie, dar şi mai multe unităţi de producţie.
Gigantul anglo-olandez din domeniul bunurilor de larg consum Unilever a investit în România peste 120 de milioane de euro în cele trei decenii de prezenţă, banii mergând printre altele în dezvoltarea producţiei. În urmă cu 30 de ani compania a adus primele produse pe piaţa locală, fiind vorba de importuri.
„Povestea Unilever a început în 1991, odată cu primele importuri de produse. De atunci, Unilever a investit peste 120 de milioane de euro în România, reuşind să dezvolte capacitatea de producţie locală, (...), să îşi extindă portofoliul de branduri şi produse prin achiziţia fabricii Betty Ice şi a 75% din Good People, compania din spatele brandului FRUFRU, două companii locale, dovadă a implicării în societatea românească prin susţinerea mediului de business local”, spun reprezentanţii Unilever.