Unilever şi-a făcut bilanţul prezenţei în România: investiţii de 120 mil. euro şi două achiziţii, vânzări cumulate de peste 1 mld. euro

Autor: Cristina Roşca 15.04.2021

Grupul deţine operaţiuni de import şi distribuţie, dar şi mai multe unităţi de producţie.

Gigantul anglo-olandez din domeniul bunurilor de larg consum Unilever a investit în România peste 120 de milioane de euro în cele trei decenii de prezenţă, banii mergând printre altele în dezvoltarea producţiei. În urmă cu 30 de ani compania a adus primele produse pe piaţa locală, fiind vorba de importuri.

„Povestea Unilever a început în 1991, odată cu pri­mele importuri de produse. De atunci, Unilever a investit peste 120 de milioane de euro în România, reuşind să dez­volte capacitatea de producţie locală, (...), să îşi ex­tindă portofoliul de branduri şi produse prin achiziţia fa­bricii Betty Ice şi a 75% din Good People, compania din spatele brandului FRUFRU, două companii locale, dova­dă a implicării în societatea românească prin susţi­ne­rea mediului de business local”, spun reprezentanţii Unilever.