Angajaţii agenţiilor grupului WPP din România vor participa la un program de training despre platforma TikTok, derulat la nivel internaţional

Autor: Roxana Rosu 15.04.2021

 

 



WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume, vrea să construiască o reţea internă de specialişti pentru utilizarea cât mai eficientă a platformei TikTok, programul adresându-se şi angajaţilor din agenţiile WPP din România.

Parteneriatul are ca scop principal identificarea şi oferirea de noi oportunităţi de comunicare creativă pentru toate agenţiile parte din WPP şi clienţii acestora.

“Acest parteneriat susţine demersurile noastre de a răspunde clienţilor locali cu soluţii creative şi inovatoare de interacţiune cu consumatorii. În ultimul an, am dezvoltat proiecte care au inclus cu succes platforma TikTok în mixul de comunicare şi avem în plan dezvoltarea expertizei de social media cu cei mai pregătiţi oameni în domeniu. TikTok a demonstrat deja amploarea oportunităţilor de interacţiune creativă şi autentică cu consumatorii, iar noi suntem aici să oferim clienţilor locali cea mai bună consultanţă în domeniu“, spune Manuela Necula, CEO Ogilvy, Wunderman Thompson & Hogarth Romania.