Marian Bălan a plecat de la cârma producătorului de dulciuri ETI. Managerul a ales să devină antreprenor în industria de alimente şi de cosmetice de nişă

Autor: Florentina Niţu 16.04.2021

Marian Bălan, numit în iulie 2018 director general al filialei locale a grupului turc ETI, care activează în producţia de dulciuri, a plecat din fruntea companiei pentru a-şi dezvolta propriul business, Niche Brands, care îşi propune să aducă în România branduri de nişă din industria alimentară şi din industria cosmeticelor.

„Am colaborat foarte bine cu ETI, dar mi-am dorit, în acelaşi timp, să devin antreprenor. După anul 2020, am decis să am propriul business şi am făcut împreună cu un partener Niche Brands, un start-up prin care vrem să aducem în România 40-50 de branduri de nişă din lume, direct de la producători, din industria de food şi de cosmetice. Ne focusăm pe produsele bio“, a spus pentru ZF Marian Bălan.