Albert Davidoglu, Macromex: „Ne aşteptăm la o reluare a creşterii businessului în a doua parte a anului. O revenire completă, abia în 2022“

Autor: Florentina Niţu 16.04.2021

Macromex este unul dintre cei mai mari jucători în industria alimentară din România, având în portofoliu atât branduri proprii precum Edenia, Corso şi LaStrada, dar şi branduri partenere precum Philadelphia şi La Lorraine.

Macromex, unul dintre cei mai mari distribuitori de alimente de pe plan local, a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 593 de milioane de lei, în scădere cu 18% faţă de anul precedent, şi un profit net de 6,8 milioane de lei, mai mic cu 25% decât în anul anterior, arată datele Confidas.ro, platformă de analiză financiară a companiilor.

„După şase ani de dezvoltare continuă, cu o rată medie de creştere anuală compusă de 10%, pandemia globală de COVID-19 ne-a adus prima scădere a cifrei de afaceri în comparaţie cu anul precedent, iar acest lucru se datorează exclusiv scăderii vânzărilor din canalul HoReCa“, a afirmat Albert Davidoglu, CEO al Macromex.