Urmează videoconferinţa ZF Mobilio 2021, marţi, 20 aprilie: Explozia businessului de pe smartphone şi tabletă

Autor: Ioana Nita 19.04.2021

Ziarul Financiar organizează marţi, 20 aprilie, videocon­ferinţa ZF Mobilio 2021, ediţia de anul acesta aducând în prim-plan explozia busi­nessului de pe smartphone şi tabletă, în condiţiile în care nevoia soluţiilor de mobilitate şi implicit şi a dispozitivelor mobile a crescut substanţial în contextul actual al pandemiei. Astfel, în cadrul conferinţei, vom lua pulsul pieţei în materie de mobilitate, atât pe zona B2C, cât şi B2B, pe următoarele segmente: shopping online - electro-IT, fashion, food, groceries; servicii financiar-bancare – procesatori online de plăţi, bănci şi fintech-uri; transport / delivery – aplicaţii pentru transport persoane, dar şi pentru curierat rapid.

Invitaţii confirmaţi pentru eveniment sunt: Gabriel Trăistaru, directorul diviziei de digitalizare din cadrul Telekom Romania, Cristian Ioniţă, director de marketing în cadrul RCS-RDS, Stejara Pircan, vicepreşedinte în cadrul eMAG, Marian Ignat, director executiv distribuţie retail în cadrul BCR, Robert Berza, director general al Fashion Days, Igor Grosu, cofondator şi CEO CityLink, şi Cristi Sălceanu, country manager Bolt România.

Smartphone-ul a devenit centrul universului aproape pentru fiecare dintre noi, iar odată cu declanşarea pandemiei mobilitatea a fost pe primul plan mai mult ca oricând astfel că tot mai multe aplicaţii mobile şi servicii online şi-au dovedit utilitatea. Avem aplicaţii mobile pentru o serie de activităţi şi servicii – de la jocuri, fashion online, food delivery şi servicii bancare la aplicaţii pentru închirieri de locuinţe, terapie online şi curăţătorii de haine, iar gama se extinde continuu odată cu apariţia de noi start-up-uri şi modele de business.

Anul trecut, ca urmare a declanşării pandemiei şi a accentului pus pe mobilitate, multe dintre business-urile axate pe zona B2C şi-au dat seama că nu este de ajuns ca site-ul să fie compatibil pentru dispozitivele mobile, ci că este nevoie să aibă o aplicaţie de mobil pentru a fi doar la un click distanţă pe telefon şi pentru a-şi putea fideliza mai bine clienţii. Totodată, pe zona B2B, mai ales în domeniile în care angajaţii lucrează preponderent pe teren, accesarea sistemelor de gestiune a clienţilor, vânzărilor, stocurilor şi a altor informaţii din organizaţie direct de pe smartphone a devenit un lucru absolut necesar în 2021.