MOL a vândut cu 8% mai puţini carburanţi în România, dar grupul are un plan de 1 mld. dolari pentru a face trecerea spre un business mai verde. România este a cincea ţară pentru grupul petrolier ungar MOL în funcţie de valoarea vânzărilor şi este creditată cu un bun potenţial de creştere, astfel că investiţiile vor continua
MOL România, filiala locală a grupului petrolier ungar MOL, a terminat anul trecut cu vânzări în volume de 691.000 tone, în scădere cu 8% faţă de volumele comercializate în 2019, după cum arată datele consolidate ale grupului ungar.
Piaţa de carburanţi a primit din plin lovitura adusă de carantină, limitarea mobilităţii având impact direct asupra vânzărilor. Mai departe, vânzările locale ale companiei s-au ridicat la 276,9 miliarde de forinţi (circa 765 de milioane de euro), cu 16% mai mici faţă de cele din 2019. Cifrele publicate la nivel de grup nu coincid cu cele publicate la Ministerul Finanţelor pentru 2019, ultimul an pentru care sunt disponile informaţii financiare pentru operaţiunile locale. Cel mai probabil, diferenţele vin din standardele de contabilitate diferite utilizate pentru raportarea la nivel de grup şi cele cerute de Ministerul Finanţelor.