Cele două hipermarketuri La Cocoş merg spre afaceri de 100 mil. euro. Magazinul deschis pe final de 2020 în locul Carrefour Vitantis are 4.000 de clienţi pe zi în weekend

Autor: Cristina Roşca 26.04.2021

♦ Magazinul din Bucureşti a fost deschis la jumătatea lui noiembrie 2020 ♦ Unitatea din Ploieşti a fost inaugurată în 2014 ♦ Ambele magazine sunt active pe formatul de hipermarketuri cu preţuri mici ♦ Investiţia într-un astfel de spaţiu este de 4-5 mil. euro.

Hipermarketurile cu pre­ţuri mici La Cocoş, des­chise de antre­pre­no­rul Iulian Nica, se în­dreaptă spre afaceri de 100 mil. euro în 2021, potrivit cal­cu­lelor ZF pe baza datelor transmise de oficialii companiei. Este vorba de două magazine, unul în Plo­ieşti inau­gu­rat în 2014 şi un al doilea în Bu­cu­reşti, deschis pe final de 2020, în ca­drul complexului Vitantis. Aici a func­ţionat anterior un hipermarket Carrefour, închis însă în urmă cu circa trei ani.

„Magazinul din Bucureşti a fost des­chis pe 18 noiembrie şi am închis anul 2020 cu afaceri de 2 mil. euro. Acum, doar în aprilie estimăm vânzări de 4 mil. euro. Lucrurile merg foarte bine“, spune Florin Cislariu, mana­ge­rul magazinului La Cocoş din Capitală. El s-a alăturat businessului în urmă cu mai puţin de un an, după ce anterior a lu­crat şapte ani pentru francezii de la Carre­four, ultima poziţie fiind aceea de di­rector ope­raţional pentru maga­zi­ne­le Supeco, active pe segmentul de dis­count.