Agenţia de turism DerTour are în plan deschiderea unor noi puncte de lucru în centre comerciale şi în clădiri de birouri
DerTour, divizia de turism a grupului Eurolines, cumpărată în 2019 de grupul german Der Touristik, are în plan deschiderea unor noi puncte de lucru în centre comerciale şi clădiri de birouri. Strategia iniţială de dezvoltare viza spaţiile stradale.
„Avem în plan deschiderea de noi agenţii de turism urmând strategia noastră de dezvoltare, în centre comerciale, în clădiri de birouri. Nu avem în plan să deschidem agenţii de turism stradale aşa cum eram obişnuiţi, în centrul vechi sau bulevardul principal dintr-un oraş, decât dacă apar unele oportunităţi sau schimbări. Agenţiile închise erau deja în plan de a fi închise pentru că ele nu mai aduceau acelaşi return ca spaţiile noi din centrele comerciale“, spune pentru ZF Cosmin Marinof, managing director al DerTour.
DerTour şi-a închis la începutul acestui an 11 puncte de lucru, conform datelor Ministerului Economiei. Cu toate acestea, în 2020 agenţia de turism şi-a deschis trei puncte de lucru în Târgovişte, Braşov şi Târgu-Mureş, investiţiile în acestea ajungând la 40.000 euro în fiecare unitate.