ProductLead, platformă software pentru marketing, a ridicat o finanţare de 600.000 euro, pentru dezvoltare şi extindere pe pieţele europene: „Ne concentrăm pe parteneriate strategice şi pe atragerea de clienţi internaţionali din industrii şi zone geografice cheie”

Autor: Alexandra Cepăreanu 26.04.2021

Startup-ul local ProductLead, care a dezvoltat o platformă software pentru eficientizarea proceselor de marketing pentru companii, a obţinut o finanţare în valoare de 600.000 de euro, bani cu care vrea să se extindă pe noi pieţe europene, unul dintre investitorii principali fiind fondul de investiţii Sparking Capital – care a mai investit anterior în companie -.

„Obiectivele noastre de business se concentrează pe creştere şi parteneriate strategice, precum şi pe atragerea de clienţi internaţionali din industrii şi zone geografice cheie, care să ne ofere tracţiunea de care avem nevoie pentru a ne consolida poziţia pentru următoarea rundă de investiţii de tip Serie A”, a spus Mihai Bocai, CEO ProductLead.

În vara anului 2020, ProducLead se afla în discuţii pentru atragerea unei noi runde de finanţare în valoare de circa 600.000-750.000 euro, spunea atunci Mihai Bocai în cadrul emisiunii ZF IT Generation.

Planurile reprezentanţilor companiei pentru următoarea perioadă vizează dezvoltarea echipei şi intrarea treptată pe pieţele externe, în special în CEE, DACH şi tările nordice.

„În plus, dorim să consolidăm un set de parteneriate strategice cu principalii jucători de ecommerce, marketplace şi marketing tech. Tehnologia ProductLead permite oricărui marketer să dezvolte elemente creative eficiente, de 10 ori mai rapid şi la costuri de 10 ori mai mici, oferind un motor puternic de automatizare şi experimentare a proceselor de creaţie, valorificând datele din website-ul de ecommerce al clientului, conţinutul generat de influenceri şi activele brandurilor la scară largă.”

Astfel, platforma ProductLead ajută echipele de marketing să scaleze zona de conţinut generând conţinut relevant pentru consumatorii lor, să automatizeze procesul de distribuţie al conţinutului şi în acelaşi timp să îşi automatizeze modul de lucru cu cei care produc acel conţinut – creatori de conţinut sau micro-influenceri.

În prezent, ProductLead este partener Facebook, TikTok şi VTEX.