Cum a ajuns Kaufland în topul exportatorilor în 2020? Marco Hossl, CEO-ul Kaufland România: Avem furnizori locali care produc pentru toată reţeaua, inclusiv pentru Germania. Pentru lanţul german de hipermarketuri aceasta este prima prezenţă în top 500 exportatori locali

Autor: Cristina Roşca 27.04.2021

Oficialii Kaufland nu oferă cifre privind valoarea expoturilor însă, din estimările ZF, acestea se ridică la 20-30 mil. euro.

Grupul german Kaufland, pre­zent local cu o reţea de peste 140 de hipermarketuri cu preţuri mici, a intrat în 2020 pentru prima dată în topul celor mai importanţi 500 de ex­por­tatori din România. Compania a ur­cat direct pe locul 365 şi este sin­gurul jucător din comerţul modern local prezent în acest top care reu­neşte companiile ce ţin în spate circa 75% din totalul sumei, potrivit datelor INS.

Cum explică reprezen­tan­ţii Kaufland România pre­zenţa în clasamentul celor mai importanţi ex­por­tatori locali?

„Exportăm mărci pro­prii realizate de furnizori lo­cali către celelalte maga­zine din grup. Spre exem­plu, pastele K Free fără gluten sunt produse în România pentru toată re­ţea­ua. O situaţie similară e şi cea a pieptului de raţă K Favorites“, spune Marco Hossl, CEO-ul Kaufland România.