După Afaceri, revista de lifestyle a ZF. Au pornit cu un atelier de mobilă în curtea părinţilor şi au ajuns la colaborări cu Tissot: Anul 2020 a fost pentru noi unul bun. Comenzile s-au dublat

Autor: Roxana Petrescu 28.04.2021

♦ Simbolurile româneşti reimaginate printr-o geometrie aproape purificatoare sunt cea mai vizibilă trăsătură a brandului Şezi, o iniţiativă lansată de un cuplu de arhitecţi şi validată internaţional prin colaborări cu branduri precum Tissot, scrie revista După Afaceri Premium.

„Oamenii şi-au dat seama cât de impor­tant este mediul în care trăim şi cum obiec­tele din jur ne pot influenţa starea, mai ales da­că petrecem o mare parte a timpului în inte­riorul casei“, spun Octavia şi Lucian Loiş, cuplul de antreprenori care într-un mo­ment de inspiraţie, acum cinci ani, a decis să lanseze brandul Şezi.

Încă erau studenţi la arhitectură atunci când au apărut primele două scaune semnate Şezi. „La îndemnul bunicii mele, Petrana Costa, o profesoară de limba română ele­gantă şi pasionată de frumos, am desenat simboluri româneşti conturate în spătarele unor piese de mobilier din lemn masiv. Acestea aveau rolul de a sublinia importanţa fa­miliei, a echilibrului şi a păstrării unor tradiţii“, spune Octavia.