Vanya Panayotova, L’Oreal: Ne-am bugetat o creştere de peste 10% în 2021, anul a început bine. Şi în 2020 am reuşit să închidem pe plus, pe o piaţă în scădere. Părerea mea e că într-un fel economia României s-a dovedit mai stabilă ca altele din regiune
♦ Businessul gigantului francez în România a depăşit pragul de jumătate de miliard de lei în 2019 (ultimul an pentru care există date publice), după o creştere de peste 15%
♦ L’Oreal are în România activităţi de import, distribuţie şi retail propriu on şi offline.
Grupul L’Oreal România şi-a majorat cifra de afaceri în 2020 în pofida pandemiei care a dus la o scădere a pieţei de produse cosmetice şi de îngrijire. Mai mult, gigantul şi-a bugetat un avans de peste 10% pentru acest an.
„Anul trecut a fost unul schimbător, a fost un an în care am învăţat multe. Dar a fost un an bun pentru noi. Am reuşit să menţinem businessul pe un trend ascendent, sub estimările iniţiale, dar pe plus“, spune Vanya Panayotova, country general manager al L’Oreal România.