Vanya Panayotova, L’Oreal: Ne-am bugetat o creştere de peste 10% în 2021, anul a început bine. Şi în 2020 am reuşit să închidem pe plus, pe o piaţă în scădere. Părerea mea e că într-un fel economia României s-a dovedit mai stabilă ca altele din regiune

Autor: Cristina Roşca 29.04.2021

♦ Businessul gigantului francez în România a depăşit pragul de jumătate de miliard de lei în 2019 (ultimul an pentru care există date publice), după o creştere de peste 15%

♦ L’Oreal are în România activităţi de import, distribuţie şi retail propriu on şi offline.

Grupul L’Oreal România şi-a majorat cifra de afaceri în 2020 în pofida pandemiei care a dus la o scădere a pie­ţei de produse cosme­ti­ce şi de îngrijire. Mai mult, gi­gantul şi-a bugetat un avans de peste 10% pentru acest an.

„Anul trecut a fost unul schimbător, a fost un an în care am învăţat multe. Dar a fost un an bun pentru noi. Am reuşit să men­ţinem businessul pe un trend ascen­dent, sub estimările iniţiale, dar pe plus“, spu­ne Vanya Panayotova, country general manager al L’Oreal România.