Altex a investit un milion de euro în modernizarea a două magazine din Bucureşti şi Braşov

Autor: Cristina Bellu 05.05.2021

Altex, liderul comerţului electro-IT din România, a investit peste 1 milion de euro în modernizarea şi tehnologizarea magazinelor Altex din incinta centrului comercial Colosseum din Capitală şi a magazinului Altex Cărămidăriei din Braşov, în linie cu planul de extindere şi modernizare anunţat de grup, care are în vedere inclusiv digitalizarea tuturor magazinelor din ţară.

Reprezentanţii Altex spun că suprafaţa comercială a celor două magazine a fost reorganizată cu totul pentru a asigura o interacţiune cât mai eficace cu clienţii şi fluidizarea optimă a procesului de consultanţă şi vânzare în magazin. În plus, au fost introduse integral etichete electronice şi displayuri digitale, care asigură o vizibilitate crescută a produselor şi ofertelor la raft, dar şi o schimbare rapidă şi conformă a preţurilor, îmbunătăţind automat experienţa de cumpărare.

”Avem un plan investiţional amplu, care vizează securizarea unei experienţe omnichannel completă în toate magazinele Altex din România. Iată că mai facem un pas în această direcţie, prin reamanejarea magazinelor noastre din Bucureşti Colosseum şi Braşov Cărămidăriei, pe care am proiectat-o in aşa fel încât să răspundă complet nevoilor clientului nostru de astăzi”, spune Edvin Abdulachim, director comercial Altex România.

Altex este liderul comerţului electro-IT din România, cu afaceri de aproape 1 mld. euro în 2020 conform da­telor transmise anterior de compa­nie. Reţeaua numără peste 120 de ma­ga­zine offline deschise în ţară sub bran­durile Altex şi Media Galaxy, pre­cum şi o platformă online de vân­zări pentru fiecare brand.

La finalul lui 2019 compania avea circa 3.500 de salariaţi, conform datelor publice.