Florentina Tomoiu, Signal Iduna Asigurare-Reasigurare: Interesul angajaţilor de a folosi beneficiile sub forma serviciilor medicale a crescut în pandemie

Autori: Alexandra Cepăreanu , Ramona Cornea 09.05.2021

„Am avut parte de angajaţi care au deschidere să folosească noile servicii medicale, angajaţi care au deschiderea de a suplimenta aceste beneficii. Dorinţa lor înainte era minimă atunci când organizam întâlniri în care discutam despre aceste beneficii, dar acest interes a crescut.“

Interesul angajaţilor de a folosi bene­fi­ciile sub forma serviciilor medicale a crescut în pan­demie, spune Florentina Tomoiu, re­gio­nal sales manager în cadrul companiei Signal Iduna Asigurare-Reasigurare.

„Am avut parte de angajaţi care au des­chidere să folosească noile servicii medicale, an­gajaţi care au des­chiderea de a supli­men­ta aces­te beneficii. Dorinţa lor îna­inte era mini­mă atunci când orga­nizam întâlniri în care dis­cutam despre aceste be­n­eficii, dar acest interes a crescut“, a spus ea în cadrul video­con­ferinţei ZF HR Trends 2021: „Noua lume a muncii – angajatul hibrid“.

Interesul pentru sănătate şi prioritatea pe care angajaţii o acordă sănătăţii au crescut în această perioadă, chiar dacă înainte nu era la fel de importantă.