Initiative, pe primul loc în clasamentul Compitches realizat de compania de cercetare RECMA, care măsoară competitivitatea în pitch-uri a agenţiilor de media

Autor: Cristina Bellu 07.05.2021

RECMA, companie de cercetare care evaluează agenţiile de media la nivel global, a clasat reţeaua Initiative pe primul loc în cadrul celui mai nou raport Compitches.

Clasamentul măsoară competitivitatea în pitch-uri a agenţiilor de media, atât la nivelul retenţiei de clienţi, cât şi pentru câştigarea de clienţi noi.

Mai mult, Initiative România a înregistrat cel mai bun scor în reţeaua Initiative la nivel global, în 2020, iar la nivelul ultimilor nouă ani, indexul plasează agenţia din România pe locul 3, în reţeaua Initiative, în regiunea EMEA.

„Deschiderea către new business a reprezentat întotdeauna un obiectiv important pentru noi, iar provocările care vin cu un pitch ne ajută să ne păstrăm agili, flexibili în gândire şi pregătiţi să venim mereu cu cele mai bune soluţii pentru branduri. Iar astfel de rezultate ne ambiţionează şi mai mult să ne dezvoltăm, în continuare, produsul şi să ne păstrăm mindset-ul competitiv”, spune Alexandra Olteanu, Managing Director Initiative România.    

Compitches este un index de performanţă care oferă informaţii despre dinamismul şi omogenitatea reţelelor de agenţii de media. Pentru ediţia din acest an, RECMA a analizat activitatea în pitch-uri a 719 agenţii din 46 de ţări din jurul lumii, colectând detalii din urma pitch-urilor care au vizat nivelul de dificultate al acestora, mărimea contului sau cheltuielile integrate.

Initiative este una din cele mai mari reţele independente de media din lume, care furnizează servicii specializate de planificare şi cumpărare de media, de strategie, consultanţă de media şi new media.

Compania este membră a Interpublic Group of Companies şi este afiliată reţelei internaţionale Initiative Worldwide. În România, Initiative este membră a grupului de companii din care mai fac parte agenţiile MullenLowe, Golin, Profero şi Medic One.