Retailerul de bere artizanală Staţia RomBeer a deschis 7 magazine în 2021 şi vrea să încheie anul cu 50 de unităţi. Unităţile sub brandul RomBeer vând câteva zeci de tipuri de bere artizanală. Compania are contract cu 50 de microberării

Autor: Cristina Roşca 10.05.2021

Retailerul de bere artizanală RomBeer a ajuns la finalul anului trecut la 12 unităţi, dintre care două operate de fondator şi restul de parte­neri francizaţi. Compania are în plan să accelereze dezvoltarea în 2021.

Pentru deschiderea unei unităţi e nevoie de o investiţie de 40.000-50.000 de euro. Încasările sunt însă de 2.000-3.000 de lei (400-600 de euro) pe zi, potrivit lui Lesan Igor, proprietar al Staţiei RomBeer.

„Povestea Staţiei RomBeer înce­pe în 2015, când am descoperit ve­riga lipsă din lanţul de distribuţie a berii produse de microberăriile din Româ­nia. În 2016, pe 15 iulie, am reuşit să des­chid primul proiect pilot, un ma­gazin dotat cu doi robineţi ce permitea îmbutelierea de bere craft (arti­zanală) românească direct în magazin. Practic am creat primul canal de distri­buţie scurtă”, spune antreprenorul.