Simona Decuseară, Epson România: Piaţa locală de videoproiectoare a scăzut per total în 2020. Segmentele în creştere uşoară au fost home cinema, B2B şi educaţie

Autor: Ioana Nita 10.05.2021

„Sperăm că odată cu revenirea treptată la şcoală, la birou, reluarea activităţii HoReCa, precum şi cu derularea evenimentelor sportive sau a altor tipuri de evenimente care presupun proiecţii, piaţa se va redresa.“

Piaţa de videoproiectoare din România a înregistrat anul trecut o scădere de 12% în volum, iar ca valoare scăderea a fost mult mai abruptă, valoarea totală a vânzărilor de echipamente de proiecţie din 2020 s-a situat la 89% din cea aferentă anului 2019, conform datelor Futuresource Consulting citate de reprezentaţii locali ai companiei japoneze Epson, unul dintre cei mai mari producători de echipamente de imprimare şi videoproiectoare de la nivel global.

Deşi companiile şi instituţiile de învăţământ au căutat soluţii pentru a putea colabora cu angajaţii, respectiv elevii de acasă, iar românii au investit în soluţii de home entertainment, cererea din partea acestora nu a reuşit să suplinească scăderea vânzărilor pusă pe seama activităţilor restrânse şi a restricţiilor impuse de pandemie.