ZF Live. Oana Petrescu, CEO al Blue Air: În primul trimestru din 2021 am crescut numărul de rute cu 20% faţă de anul 2020, iar în trimestrul al doilea am mai deschis încă 40 de rute

Autor: Ramona Cornea 12.05.2021

În ultimele două săptămâni, zborurile Blue Air au fost spre Marea Britanie şi Spania, iar Marea Britanie este piaţa noastră de bază. Cu destinaţiile de vacanţă vedem o vânzare bună pe zone precum Insula Creta, Grecia.”

Compania aeriană Blue Air a crescut numărul de rute cu 20% faţă de anul 2020, iar în trimestrul al doilea a mai deschis încă 40 de rute, după cum a spus Oana Petrescu, CEO-ul companiei. La începutul lunii martie, compania anunţa 40 de rute noi din Bucureşti, Cluj, Bacău şi Torino (Italia).

„Ne-am extins baza şi chiar în trimestrul I din 2021 am reuşit să creştem numărul de rute cu 20% faţă de anul 2020, iar în trimestrul al doilea am mai deschis încă 40 de rute. Pentru rutele acestea noi primim solicitări, dar avem acces şi la search-uri şi vedem volumul de căutări pe website, cum se reia cererea la diverse destinaţii. Am văzut o schimbare de comportament a pasagerilor, ei nu vor să mai zboare pe aeroporturi secundare pentru că în cazul în care se schimbă ceva nu au opţiuni, drept pentru care încearcă să zboare mai mult pe aeroporturile principale”, a spus Oana Petrescu în cadrul emisiunii de business ZF Live.