Retailerul de cosmetice Douglas şi-a menţinut afacerile la peste 150 mil. lei. Compania a deschis trei magazine offline în 2020 şi a ajuns la o reţea de 33 de unităţi

Autor: Cristina Roşca 12.05.2021

Lanţul de parfumerii Douglas, intrat pe piaţa locală în 2007, a încheiat anul trecut cu afaceri de 156,7 mil. lei, în scădere cu mai puţin de 1,5% faţă de 2019. Astfel, retailerul de cosmetice şi produse de îngrijire a reuşit să îşi menţină afacerile stabile în pandemie, în pofida faptului că magazinele fizice au fost închise timp de câteva luni în perioada de lockdown.

Evoluţia a venit însă în contextul în care compania a deschis trei magazine offline şi a pariat pe online, un segment pe care deja activa, dar care a avut mult de câştigat în ultimul an de zile.

De altfel, încă de acum doi ani, când pandemia încă nu lovise lumea, grupul din care face parte Douglas România a anunţat că are în plan să dezvolte acest canal.