Adrian Ariciu, CEO Metro Cash & Carry România: Investiţiile noastre vor merge mai departe. Compania susţine că are peste 500.000 de clienţi profesionişti în toată ţara. În toată România sunt circa 750.000 de firme

Autor: Cristina Roşca 17.05.2021

Grupul german Metro, ce deţine pe plan local 30 de magazine de tip cash&carry (angro), are pe lista de clienţi 500.000 de companii – revânzători, jucători HoReCa şi alte firme –, potrivit oficialilor grupului german. Spre comparaţie, datele de la Registrul Comerţului arată că în România sunt circa 750.000 de firme, astfel că două din trei companii active local îşi fac cumpărăturile la Metro cel puţin o dată pe an.

Spre deosebire de retaileri, care se adresează clientului final, grupul german Metro e activ în comerţul cash&carry (angro), astfel că se adresează companiilor. Germanii au două categorii mari de clienţi – revânzătorii (micile magazine) şi jucătorii HoReCa –, dar şi alte tipuri de companii pot să îşi facă aici cumpărăturile.