CGS România, parte dintr-un grup american şi cel mai mare operator de centre de servicii din România, a ajuns la o cifră de afaceri de aproape 314,5 milioane de lei în 2020, în creştere cu peste 12%. Vladimir Sterescu, country manager: Am câştigat noi proiecte, mare parte din contracte provenind din Filipine

Ziarul Financiar 18.05.2021

Vladimir Sterescu, country manager al CGS România, spune că organizaţia a câştigat proiecte noi în zona de suport pentru activităţi financiare, mare parte din aceste volume provenind din Filipine, una dintre ţările cele mai afectate de pandemie pe segmentul de outsourcing.

Operatorul de centre de servicii CGS România a ajuns la o cifră de afaceri de aproape 314,5 mil. lei în 2020, în creştere cu peste 12% faţă de 2019, conform datelor de la Ministerul Finanţelor şi celor transmise de companie. „Evoluţia pozitivă a afacerilor companiei în 2020 a fost determinată, în primul rând de abilitatea de a fi pregătiţi şi a putea tranziţiona într-un termen foarte scurt, circa 10 zile de la debutul pandemiei pe plan local, către work from home aproape întreaga echipă formată din aproximativ 4.000 de angajaţi. Odată implementat, în timp record, sistemul de lucru remote şi asigurând continuitate activităţii noastre, am reuşit să atragem proiecte suplimentare mai ales de la clienţii existenţi care au fost foarte expusi în zona Asia”, a spus Vladimir Sterescu, country manager al CGS România.