Brandul de articole de casă Greige s-a apropiat de 40.000 de euro vânzări în 2020, după un avans de 60%. Motorul creşterii a fost magazinul fizic deschis în centrul comercial DN1 Value Center, din Baloteşti, Ilfov

Autor: Georgiana Mihalache 19.05.2021

Vânzările brandului de textile şi articole de casă Greige, fondat în urmă cu trei ani de antreprenoarea Simona Văleanu, s-au apropiat de 40.000 de euro în 2020, după o creştere de peste 60% faţă de anul anterior, din datele oferite de antreprenoare.

Creşterea a fost generată de magazinul fizic, deschis în incinta mallului DN1 Value Center din judeţul Ilfov, care a adus noi clienţi pentru producătorul românesc.

„Am crescut în 2020, şi am mai adus o colegă. Acest lucru s-a întâmplat pentru că am deschis magazinul fizic, şi faţă de partea de online şi colaborări, am mai creat un canal de vânzare. Am încheiat mai bine anul, deşi cheltuielile au crescut în acelaşi timp, am crescut cu peste 60%. Este efectul magazinului fizic, deşi acolo aveam aşteptări mai mari. Trei luni am avut magazinul închis, pe urmă au fost restricţii legate de ora de închidere a magazinelor, de numărul de persoane care pot intra în centrul comercial“, a spus Simona Văleanu, fondatoarea Greige.