Grupul Lasselsberger Ceramics, format din companiile Sanex şi Lasselsberger, a înregistrat în 2020 o creştere de aproximativ 10% a cifrei de afaceri, în timp ce profitul grupului s-a dublat

Autor: Roxana Rosu 19.05.2021

Grupul Lasselsberger Ceramics România, producătorul plăcilor ceramice marca Cesarom, format din companiile Sanex şi Lasselsberger, a înregistrat în 2020 o creştere de aproximativ 10% a cifrei de afaceri, în timp ce profitul grupului s-a dublat.

Pentru 2021, compania estimează o creştere a cifrei de afaceri cel puţin egală cu cea din 2020.

Grupul a vândut circa 8 milioane de metri pătraţi de gresie şi faianţă, în creştere cu 4% faţă de anul 2019. Exportul reprezintă circa 5% din cifra de afaceri totală, în condiţiile în care cele mai dinamice pieţe au rămas Austria, Bulgaria, Cehia, Islanda, Republica Moldova, Suedia şi Ungaria.